1. 聊話題
  2. 生活時事
  3. 國際新聞

8 Kali Sehari Hubungan Bersama Isteri

  • alphaC

  • 06-14

Tak cukup sekadar 8 kali sehari untuk puaskan nafsunya dengan isteri, seorang penjual cili yang mengalami kelainan hubungan kelamin juga turut lenjan (rogol) dua anak tirinya hingga mengalami demam tinggi sejak 26 April lalu.

Lelaki yang dikenali sebagai Ipahim Ahmad 48 tahun di katakan bekerja sebagai seorang penjual cili di pasar telah merogol anak tirinya, Mangsa yang berusia 12 tahun manakala adiknya 7 tahun itu di ugut akan di bunuh jika menceritakan kejadian itu kepada orang lain. itulah tektik si durjana untuk mengelakkan agar perbuatannya diketahui, 

Namun temberang Ipahim Ahmad akhirnya terbongkar selepas kedua anaknya mengalami masalah kesihatan apabila wajah mereka terlalu pucat dan demam panas yang teruk akibat ketakutan, melihat perubahan anak si ibu mangsa iaitu Ripka Supardi membawa kedua anaknya ke hospital.

Selepas mengetahui kedua anaknya adalah mangsa rogol suami iaitu si penjual cili, ibu tiga anak itu terus melaporkan kejadian kepada pihak polis Jakarta.

Siasatan awal mendapati suspek memiliki kelainan seks, menurut ibu mangsa kadang sehari suaminya itu akan memaksanya utuk bersetubuh sebanyak 5 ke 8 kali sehari.

Bagaimanapun pihak polis yang telah berjaya menahan suspek, dan pihak polis masih lagi menjalankan siasatan lanjut dan Ipahim telah di reman.

參考來源

相關文章

  • 相關關鍵字:

精彩好文

其他文章