1. 聊話題
  2. 生活時事
  3. 國際新聞

8 Kali Sehari Hubungan Bersama Isteri

  • alphaC

  • 06-14

Tak cukup sekadar 8 kali sehari untuk puaskan nafsunya dengan isteri, seorang penjual cili yang mengalami kelainan hubungan kelamin juga turut lenjan (rogol) dua anak tirinya hingga mengalami demam tinggi sejak 26 April lalu.

Lelaki yang dikenali sebagai Ipahim Ahmad 48 tahun di katakan bekerja sebagai seorang penjual cili di pasar telah merogol anak tirinya, Mangsa yang berusia 12 tahun manakala adiknya 7 tahun itu di ugut akan di bunuh jika menceritakan kejadian itu kepada orang lain. itulah tektik si durjana untuk mengelakkan agar perbuatannya diketahui, 

Namun temberang Ipahim Ahmad akhirnya terbongkar selepas kedua anaknya mengalami masalah kesihatan apabila wajah mereka terlalu pucat dan demam panas yang teruk akibat ketakutan, melihat perubahan anak si ibu mangsa iaitu Ripka Supardi membawa kedua anaknya ke hospital.

Selepas mengetahui kedua anaknya adalah mangsa rogol suami iaitu si penjual cili, ibu tiga anak itu terus melaporkan kejadian kepada pihak polis Jakarta.

Siasatan awal mendapati suspek memiliki kelainan seks, menurut ibu mangsa kadang sehari suaminya itu akan memaksanya utuk bersetubuh sebanyak 5 ke 8 kali sehari.

Bagaimanapun pihak polis yang telah berjaya menahan suspek, dan pihak polis masih lagi menjalankan siasatan lanjut dan Ipahim telah di reman.

參考來源

相關文章

  • 相關關鍵字:

精彩好文

其他文章

  • 破壞別人的家庭,將會遭到因果報應!

    一句在中國流傳甚廣的老話:「寧拆十座廟,不拆一樁婚」。至今在一些地方,歲數大的人都會告訴你,破壞別人婚姻會造天譴! 破壞別人婚姻,看似只是破壞了一段關係,或者可以打著「為了愛情不惜代價」的幌子。但從根本講,破壞的是天地間最根本的法則。兩個人能做夫妻,是

    2020-08-31 宗教信仰
  • 你有夢到貓貓過嗎?原來夢到貓咪是這個意思啊...

    人多多少少都會作夢,夢的內容可以五花八門,再怎麼不合邏輯的事都有可能發生!很多人都相信「日有所思,夜有所夢」,許多專家也認為夢境是人類潛意識的反應,並不是全然沒有意義的。而身為貓奴,相信或多或少都夢

    2016-10-17 喵星人
  • 你一定要知道!不小心被倉鼠咬到後的處理方式!

    你一定要知道!不小心被倉鼠咬到後的處理方式!

    2017-05-09 汪星人
  • 狗狗的生活習性

    狗原本是群居的動物,敬畏領袖,努力保護同伴,進入人類的生活之後,就聽從一家之主的命令:女主人餵牠、照料牠,小孩跟牠玩;在家時間最少的男主人,反而令牠敬畏。反過來,如果女主人比較威嚴,引導全家,牠也會完

    2017-03-26 汪星人
  • 蔬菜種植時間表(太全了,必須收藏!)

    每種蔬菜都有一定的栽種時間。種得早了,可能出不了芽,種得遲了,又沒有時間長大。所以,如同人生中的許多事情一樣,栽種一定要把握好時間。 最簡單的辦法,就是頭一年秋季買好第二年要種的菜籽。現在

    2016-11-24 生活常識
  • 汽車發動不起來,可能是這「十個原因」以後遇到,就不會手忙腳亂了!

    有些時候透過簡單的故障排除,就能讓車子順利發動,也有些狀況可能得進廠維修,以下就列舉10個無法發動的可能原因,以及對應的排除方式。 當你轉下鑰匙引擎卻完全沒有反應時,問題可能出在「電」上面,或者是

    2016-11-28 生活常識